Zelené smoothie z manga

DSC_9543

Často se mi stane, že se doma nestíhám nasnídat a tak se mi hodí umixovat si rychlé smoothie, které můžu upíjet v koupelně při žehlení vlasů, nebo si ho vezmu na cestu do vlaku, abych nepadla hlady, než dojedu do práce. Tohle zelené smoothie je díky kokosovému mléku a jogurtu hodně hutné a je v něm dostatek tuku, takže doopravdy zasytí a na nějakou chvíli vás dobije energií. Pokud ho nebudete doslazovat, bude navíc krásně osvěžující.

A když píšu doslazovat, myslím polovinou banánu, nebo dvěma lžičkami javorového sirupu. To platí pro ty, kdo koupí trošku kyselejší mango a mají rozmazlené chuťové pohárky. Já jsem do smoothie použila krájené mražené mango z Icelandu. Ačkoliv čerstvé, zralé mango je vždycky nejlepší, ne vždycky ho doma mám po ruce a pak se mi mražená mangová zásoba jednoznačně hodí. Navíc ho do smoothie můžete mixovat i ve zmrzlém stavu a to je pak příjemně osvěžující. V tomto případě ale pozor na kokosové mléko: Kvalitní kokosové mléko při chladnější teplotě lehce tuhne a proto může být smoothie hodně hutné. Na pití brčkem je proto lepší mít mango předem rozmrzlé, nebo nechat smoothie chvilku odstát, než se ohřeje.

DSC_9549

INGREDIENCE:

  • 100 g manga
  • 10 lístků máty
  • 20 lístků baby špenátu
  • 2 vrchovaté lžíce řeckého jogurtu
  • 80 g kvalitního kokosového mléka (požívám AROY-D)

POSTUP:

  1. Do mixéru na smoothie dejte jogurt a kokosové mléko.
  2. Přidejte všechny ostatní suroviny.
  3. Do hladka rozmixujte a nalijte do sklenice :)

TIP: Pokud vám v nádobě ulpělo hodně smoothie na stěnách, dejte do ní trošku vody, zavřete a promíchejte a přilijte do svého nápoje.

Mražené mango z Icelandu se mi osvědčilo, protože když dělám smoothie ráno ve spěchu, prostě tam trošku nasypu a je to.

Mražené mango z Icelandu se mi osvědčilo, protože když dělám smoothie ráno ve spěchu, prostě tam trošku nasypu a je to.