VIDEO: Blogerské klábosení v Lancome

Konečně jsem se seznámila i s blogerkami z jiných „oborů“, než je food. Holky foodblogerský mám moc ráda a v tom fachion a beauty světě se zas tak moc nevyznám, zakže bylo na čase učinit tomu přítrž. A pomohla mi s tím Janička z blogu Love Fashion, která mě pozvala na holčičí klábosení do Lancome Institutu.

Mrkněte se na video a podívejte se, jak jsme se učily správně udělat kouřové stíny, jak jsem vyzkoušela nejbožejší rtěnku na světě, prohlédněte si fialovou řasenku a přičuchněte k voňavým parfémům.

Kromě toho, že jsem s překvapením zjistila, že ve všech produktech najdete výtažek z růže, zamilovala jsem se do úžasně kořeněného parfému. Vším nás provedla Lucia Gibodová. Holky blogerky byly hrozně moc fajn a už se těším, až se zase někde potkáme. A teď už mrkněte na video, kde si to všechno můžete prohlédnout:

Další videa najdete na mém Youtube kanálu. Nezapomeňte kliknout na „odebírat“, ať vám nová videa nikdy neutečou :)