Moje ruce v reklamě na Orion

Když jsem byla malá, chtěla jsem být modelka, nebo herečka. Fakt „nechápu“ proč, ale to první povolání mě nějak minulo… a to druhé taky. A vlastně už bych po tom nijak asi netoužila… teda až do chvíle, než jsem dostala nabídku, aby moje ruce účinkovaly v reklamě na Orion.

natáčení Orion reklamy

Když nabídka přišla, samozřejmě jsem ji bez dlouhého rozmýšlení vzala, protože to znělo jako super dobrodružství. A taky že bylo! Nejsem žádná rozená modelka na ruce, naopak mám široké klouby a sem tam nějakou tu jizvu od krájení a pečení, ale dostalo se mi péče manikérky a maskérky, které i moje ruce dokázaly vylepšit a pak už jsme mohli na Barrandově ve studiu krátkého filmu tvořit. Mimochodem, točili se tam Broučci a pořád to tam vypadá, jako v pohádce.

Nemyslete si, točení není jenom med a ve studiu jsme byli zavřeni „od tmy do tmy“, ale ten výsledek za to stojí. Musím obdivovat pana režiséra, kameramana, mistry kulis a osvětlovače i všechny ostatní z celého týmu, protože odvedli parádní kus práce. No podívejte se sami. Jak se reklama líbí vám?

VELIKONOČNÍ BERÁNEK:

VELIKONOČNÍ PERNÍČKY:

HRAVÝ DORT: