Budeme mít miminko!

Za poslední měsíce vám dlužím omluvu a vysvětlení, protože se na blogu vůůůbec, ale vůůůůůůbec nic neděje. Mám z toho černé svědomí, ale věřte, že je pro to jeden důležitý důvod. Budeme mít miminko!

POZOR! Blog pokračuje na jiné adrese! Najdete ho TADY.

Kdo mě sleduje na Instagramu, ten už si toho mohl všimnout, ale pro čtenáře přímo na blogu je to velká novinka. Mrňous se dopeče na konci června a jsme tedy zdárně za půlkou. Neuvěřitelně se na něj těšíme!

Proto jsem tedy v posledních měsících nevěnovala moc (nebo spíš vůbec, nebudeme si lhát) energie blogování. Nebylo jí na zbyt a tak jsem si dala prázdniny. Děkuji vám za trpělivost a že jste nade mnou nezlomili hůl. Slibuju, že až budu mít víc energie na vaření a tvoření, zase se vrátím na blog v plné síle. Navíc na to budeme dva, tak nám to přece musí jít dvakrát tolik :)

Pořád jsem ale aktivní na Instagramu a tak můžete novinky, malé gastro postřehy a další věci sledovat právě tam. Najdete mě jako @dzejn. Brzy se vám zase ozvu. Zatím se mějte krásně a držte nám palce :)