Na zmrzlině na Výtoni

IMG_4020

Nad pražskou Náplavkou u tramvajové zastávky Výtoň se před nedávnem vyloupla nová zmrzlinárna (slogan zní: „Nejsem zmrzlina, jsem gelato!“, ale snad mi odpustí, když pořád říkám zmrzlina). Vyrazili jsme to otestovat. Bohužel jsem neměla sebou foťák, tak snad postačí alespoň mobilní kvalita fotek.

Už z venku vidíte, že přicházíte do cool prostředí. Přede dveřmi zmrzinárny Puro Gelato vás vítají červené stolky, židle a lavice a pokud svítí sluníčko, je tady opradu rušno. Když vejdete dovnitř, jako první uvidíte vitrínu plnou zmrzliny, krásně oblečenou obsluhu a po celé zmrzlinárně jsou rozmístěny sedačky, stolečky a židle, takže si svojí zmrzlinu můžete v pohodlí vychutnat a nemusíte s ní utíkat pryč.

Nabídka zmrzlin je pestrá. Nechybí klasické příchutě jako vanilková (ve které opravdu už z dálky uvidíte zrnka vanilky), borůvková plná celých borůvek nebo opravdu čokoládová čokoládová. Příchutí mají hodně , dělají je denně čerstvé a často obměňují nabídku, k čemuž se nechávají inspirovat i od návštěvníků pomocí cedule, kam můžete napsat svoje zmrzlinové přání. Díky tomu jsem ochutnala bazalkovou a mrkvovou a obě dvě byly boží.

Všechny zmrzliny jsou poctivé a dělané jen z toho, co do nich vážně patří. Porce stojí 35 Kč a rozhodně to není otíraný chudinka kopeček, jaký dostanete ve většině českých cukráren. Zmrzlinu správně nandavají špachtlí, tak jak to znáte například z Angelata.

Umístění nad Náplavkou je určitě dobá taktika a mně je jasné, že tam půjdu ještě mnohokrát.

IMG_4022

IMG_4002

IMG_4021

IMG_4023

IMG_3987

Tabule na přání.

Tabule na přání.